راي بديد لطفا

دخترآذري

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

راي بديد لطفا

{{ سید علی رضوی }}

کاندیدای شورای شهر ارومیه

کارشناس ارشد سیاسی استانداری ارومیه


کارشناس ارشد علوم سیاسی


دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی

 
به پسر عموي ما راي بدينااااااااااااااااااااااا



مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط ali در تاریخ 1392/3/17/5 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

بازم سید علی رضوی و یک شبهه ی قدیمی

این نظر توسط amir در تاریخ 1392/3/17/5 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام وبت عالیه عزیزم اگه تونستی یه سری هم به من بزن ونظرررر یادت نرود

این نظر توسط مسعود در تاریخ 1392/3/17/5 و 16:12 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام ابجی اذری خوشگل خودم مرسی ک بهم سر زدی و لینکم کردی بازم از این کارا بکن منم سعی میکنم هرروز بهت سر بزنم تو هم سعی کن مثل من باشی ولی من لینکمو داخل لینکات ندیدم شاید چشای من مشکل داره بازم منتظرت هستم ک بهم سر بزنی و لینکم کنی فعلابای


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: